Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes na prodejně Kuřim nám bylo naúčtované 18kolacu za 13,90 místo 8 kaiserek za 3,50. Bohužel jsem se z důvodu malé dcery nemohla uz vratit a řešit to. Ale myslím že zaměstnanec by měl poznat rozdíl mezi kolacem a kaiserkou.
Pečivo
Ráda bych peníze, které jsem zaplatila navic.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Podborská, mrzí nás, pokud Vám byla cena chybně namarkována. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.