Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5871Vrácení peněz za zboží, které bylo vráceno ve lhůtě do 14 dní od přebrání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2015, před 10 lety

Jarmila Petrů

Znění stížnosti

29.11.2014 jsem přebrala fotoaparát KidiZoom. 11.12.2014 jsem tento fotoaparát posla zpět. Udělala jsem opravdu hodně, slibovali nápravu a do této chvíle se nic neděje. Zároveň jsem poslala odstoupení od smlouvy, kde jsem uvedla telefon, email, číslo účtu. V lednu mi poslali dobropis s tím, že si mám pro peníze přijet do jejich nejbližší prodejny, což je Olomouc - 60 km od místa mého bydliště. Na to jsem jim odpověděla, že si zboží objednávám proto na internetu, abych nemusela nikam jezdit. Ještě jsem s jejich automatem komunikovala na www.Heureka Alza diskuze.cz. Od té doby se nic neděje.ticho po pěšině.


Produkt

Dětský fotoaparát Kidizoom. Číslo daň.d. 2142664830, dop.balík. podání:11.12.2014,číslo:B0602079407


Požadované řešení

Chtěla bych dostat zpět peníze. Alze jsem ho už posílal asi4x.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 12:04, před 10 lety

Podnikatel má povinnost vrátit spotřebiteli zaplacené finanční náklady nejpozději do 14 dnů od odstoupení stejným způsobem, který spotřebitel zvolil pro zaplacení. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 14:38, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.