Společnost


Top Rise s.r.o.

Počet nahlášených stížností:216
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58712Nedodané zboží www.bonky.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2022, před 3 lety

Jedlickova Karolina

Znění stížnosti

Dne 5.6.2021 jsem udelala objednavku na www.bonky.cz, kde je provozovatel spolecnost Top Rise s.r.o. https://bonky.cz/kontaktni-udaje/ . Z uvedene objednavky jsem dostala jen malou cast, podprsenky v hodnote 1467,- jsem ale do dnesniho dne nedostala. u firmy jsem reklamovala poprve hned v srpnu 2021, pote v zari a v rijnu, kdy jsem byla poucena, ze mohu cekat az rok dle dodacich podminek. Tak jsem se znovu ozvala ted v cervnu 2022, kdy mi prisla odpoved, ze mi penize za 3 sady nedodanych podprsenek budou vraceny na ucet. Zatim se tak ale nestalo. Jiz jsem se opet 2x pisemne ptala (20.6.2022 a 27.6.2022), a bez jakekoli odpovedi.
posilam jeste posledni odpoved z uvedene firmy ze dne 7.6.2022, kde jsem si myslela, ze je jiz konecne uzavreno:

Dobrý den,

platba za nedoručené produkty 3x 3 ks bezešvé podprsenky Lumean bude vrácena na Váš účet.
Jestliže platba byla provedena přes online platební bránu, vrátí se Vám i touto cestou zpět.

Hezký zbytek dne,

s pozdravem zákaznická podpora Bonky.cz.


Produkt

3 ks bezešvé podprsenky Lumean - V1, Velikost: M 1x 489 Kč; 3 ks bezešvé podprsenky Lumean - V2, Velikost: M 1x 489 Kč; 3 ks bezešvé podprsenky Lumean - V11, Velikost: M 1x 489 Kč


Požadované řešení

chtela bych vratit penize za nedodane zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 11:17, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 22:29, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.