Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, rada bych vas pozadala o vysvetleni, jak je mozne, ze spustite akci a nedodavate k no zbozi. Moje deti so nastradali 4 x ma flessove deky a plazove osusky, ktere ale na prodejne nebyly v podstate k dostanu. Sklenicky byly, zbytek zbozi nikoliv. Kazdy den jsme se ptali, ale bohuzel nic. To same I v jinych pobockach. Rada bych tedy za sve nakupy a body zminene zbozi obdrzela. Az do vcerejska, kdy akce skoncila totiz zbozi vubec nedorazilo.
Odmena slibovana za nakup a nalepky.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.