Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58715Pokus o platbu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2022, před 3 lety

Jitka Svobodová

Znění stížnosti

v aplikaci idos jsem klikla na reklamu 15.6.2022 , okamžitě mi přišla zpráva od mobile maestro , že bude chodit placená reklama za 99 kč týdně . Ačkoliv jsem měla potvrdit , že to tak chci , což jsem neudělala , platba proběhla . Hned ten den jsem nechala operátorem O2 platby zablokovat a sama jsem zablokovaval číslo 10000 odkud mi chodily sms.
přišla mi i sms s odkazem na stránku http://tinyurl.comy5npdo6h , kde údajně mohu zrušit předplatné. Tato stránka je nedostupná.
Od této doby 15.6. mi chodí od operátora zpráva každý týden , že platba neproběhla, z čehož usuzuji , že mobile -maestro platbu neustále požaduje.
Jakým způsobem mám nevyžádanou službu mobile maestro zrušit


Požadované řešení

Jakým způsobem mám nevyžádanou službu mobile- maestro zrušit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 13:25, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost (např. e-mailem).

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-smsg

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 22:34, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.