Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v aplikaci idos jsem klikla na reklamu 15.6.2022 , okamžitě mi přišla zpráva od mobile maestro , že bude chodit placená reklama za 99 kč týdně . Ačkoliv jsem měla potvrdit , že to tak chci , což jsem neudělala , platba proběhla . Hned ten den jsem nechala operátorem O2 platby zablokovat a sama jsem zablokovaval číslo 10000 odkud mi chodily sms.
přišla mi i sms s odkazem na stránku http://tinyurl.comy5npdo6h , kde údajně mohu zrušit předplatné. Tato stránka je nedostupná.
Od této doby 15.6. mi chodí od operátora zpráva každý týden , že platba neproběhla, z čehož usuzuji , že mobile -maestro platbu neustále požaduje.
Jakým způsobem mám nevyžádanou službu mobile maestro zrušit
Jakým způsobem mám nevyžádanou službu mobile- maestro zrušit
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost (např. e-mailem).
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-smsg
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.