Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
28.4.22 jsem osobně na zák.centru ve Štěrboholích ukončil smlouvu Vodafone. Týž den jsem odevzdal v zák.centru na Č.Mostě pronajatá zařízení.13.5.jsem obdržel závěrečné vyúčtování.21.5.jsem zaplatil údajně poslední (!) fakturu 843kč. 9.6.jsem ale dostal opět fakturu na 691 Kč. Od té doby jsem bombardován upomínka na zaplacení, Vyhrožují mi různými sankcemi. Opakovaně jsem se snažil zjistit, za co by měla být zmíněná faktura být.V jejich aplikaci i na zákaznické lince mě již nevedou v evidenci jako zákazníka, resp. po mě chtějí nějaké administr. heslo, které ale nemám. Doporučili mi osobní jednání na pobočce, což je ale pro mě cca 50km cestování. Myslím,že součástí každé faktury mi mělo být specifikováno, za co konkrétní faktura je. Proto tuto fakturu platit nehodlám.
Vodafone kabel. TV, wifi
Vysvětlení za co je daná faktura a nebo upuštění od dalšího obtěžování.
|
Tweet |
V daném případě přeřazujeme upozornění spotřebitele přímo na společnost k vyjádření.
Dobrý den, pane Hášo, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky zákazníků. Abychom se na to mohli podívat, napište nám poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Opakovaně mi byla v zák.centru přislíbena náprava, nicméně mi zatím Vodafone každý měsíc posílá další faktury.
Dobrý den, pane Hášo, Jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Pokud jste již podal písemnou reklamaci, vyčkejte, prosím, na vyjádření našich specialistů. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.