Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,dne 2.1.2015 jsem podal k reklamaci mob.tel. LG Nexus 5,reklamace byla až do 1.2.2015 (30 dní) ve stavu u dodavatele.Večer téhož dne se změnila na vyřízenou a v pondělí bylo zboží k vyzvednutí na pobočce.Při vyzvednutí telefonu jsem zjistil,že se v žádném případě nejedná o můj ani nový telefon.Zboží které pro mne bylo připraveno mělo poškrábaný displej,pobouchané a odřené tělo,neoriginální krytku simkarty (v jiné barvě než tělo telefonu) a celý telefon byl upatlaný a ochmataný.Výměnu za tuto parodii na telefon jsem nepřijal.Technik 2.2.2015 telefon opět přijal a já nyní opět čekám na jakési vyjádření příslušného oddělení.Toto jednání se zákazníkem považuji od společnosti Alza za krajně neprofesionální a nehodné jejich postavení na trhu s elektronikou.Urguji řešení a požaduji vrácení peněz.Když už reklamaci nestíhají vyřídit včas měli by se omluvit,zkusit se dohodnout na delším řešení a nebo vrátit peníze.Ne tedy poslat výše popsané zboží u kterého je jasné,že nebude přijato,pro získání času.Po této zkušenosti budu prvořadě koukat v jiných obchodech...
LG Nexus 5 16 Gb
okamžité vyřešení a vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel má tedy právo, aby mu v této lhůtě byl vrácen původní, ale opravený telefon, anebo telefon nový. Právo na výměnu věci je v občanském zákoníku vyjádřeno jako právo na dodání nové věci bez vad. Z tohoto znění je zřejmé, že zákon má na mysli dodání stejné věci jako té, která je specifikovaná v uzavřené kupní smlouvě a zároveň má být tato věc nová. Pokud se tak nestalo, nebyla reklamace vyřízena řádně.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.