Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5872Zákaznická zkušenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2015, před 10 lety

Martin Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 2.1.2015 jsem podal k reklamaci mob.tel. LG Nexus 5,reklamace byla až do 1.2.2015 (30 dní) ve stavu u dodavatele.Večer téhož dne se změnila na vyřízenou a v pondělí bylo zboží k vyzvednutí na pobočce.Při vyzvednutí telefonu jsem zjistil,že se v žádném případě nejedná o můj ani nový telefon.Zboží které pro mne bylo připraveno mělo poškrábaný displej,pobouchané a odřené tělo,neoriginální krytku simkarty (v jiné barvě než tělo telefonu) a celý telefon byl upatlaný a ochmataný.Výměnu za tuto parodii na telefon jsem nepřijal.Technik 2.2.2015 telefon opět přijal a já nyní opět čekám na jakési vyjádření příslušného oddělení.Toto jednání se zákazníkem považuji od společnosti Alza za krajně neprofesionální a nehodné jejich postavení na trhu s elektronikou.Urguji řešení a požaduji vrácení peněz.Když už reklamaci nestíhají vyřídit včas měli by se omluvit,zkusit se dohodnout na delším řešení a nebo vrátit peníze.Ne tedy poslat výše popsané zboží u kterého je jasné,že nebude přijato,pro získání času.Po této zkušenosti budu prvořadě koukat v jiných obchodech...


Produkt

LG Nexus 5 16 Gb


Požadované řešení

okamžité vyřešení a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 12:10, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel má tedy právo, aby mu v této lhůtě byl vrácen původní, ale opravený telefon, anebo telefon nový. Právo na výměnu věci je v občanském zákoníku vyjádřeno jako právo na dodání nové věci bez vad. Z tohoto znění je zřejmé, že zákon má na mysli dodání stejné věci jako té, která je specifikovaná v uzavřené kupní smlouvě a zároveň má být tato věc nová. Pokud se tak nestalo, nebyla reklamace vyřízena řádně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 14:42, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.