Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#58720Zpoždění a hlavně následné chovaní řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2022, před 3 lety

Petra Šavrdová

Znění stížnosti

Dobrý den,
30.6. linka 13:35 Brno - letišté Vídeň.
Řidič nabral už cestou půlhodinové zpoždění kvůli kolonám (to se dá pochopit).
Na mezizastávku Elberg jsme tak ořijeli se zpožděním. I přesto, že mu cestující říkali, že pokud hned nevyrazí,nestihnou letadlo (za které, jak víte, se platí v řadech tisíců), a řidiči ostatních autobusů mu říkali, že zde nemůže stát, vydupal si dvacetiminutovou přestávku.
Lidem, kteří si stěžovali, jen otevřel kufr a nechal je odjet městskou dopravou, za kterou si jistě také pořádně připlatili.
Chápu, že potřebuje přestávku, ale nechápu, proč si ji nemúže dát v cílové destinaci. Takhle nepříznivě ovlivnil a naštval 90% svých cestujících.
Nemyslím si, že by se takové zasadní chyby měly stávat. Skoro by bylo v pořádku cestujícím proplatit výlohy, které jim vznikly ne v důsledku ucpané dopravy, ale ignorace vašeho řidiče.
Doufám, že to nepřejdete jen tak.
Děkuji.


Požadované řešení

Mně osobně letadlo neuletělo, ale nedivila bych se, kdyby vám přišlo stížností více.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 16:56, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 22:42, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.