Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,zakoupil jsem rodinnou dovolenou po telefonu,kde primárně předmětem koupě bylo primárně pokoj o dvou ložnicích. I ve smlouvě označení 2+2, family room deluxe, a ujištění prodejcem,že se jedná o dvě ložnice,tak by mě nikdy nenapadlo,co se múže přihodit. Pokoj byl standard se dvěmi přistýlkami a s tím se měl spokojit. Reklamace na recepci mě odkazala na cestovní agenturu. S tou se spojit téměř nešlo v daný okamžik a v mailu jsem dostal odpověď, ať se spojím s delegátem. Po urgenci s delegátem jsme stejně nedocílili žádné změny. Jsem zklamaný přístupem z agentury,delegáta a i hotelu. Proto celou kauzu předám právníkům a věřím tomu,že se nahravaný telefonát dohledá a dojde aspoň k dílčí kompenzaci a primárně to může být i poučení pro další zákazníky společnosti Fischer.
Dovolená- ubytovani
Vymena pokoje nebo Finanční kompenzace
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Praktiky společnosti popsané spotřebitelem by mohly splňovat tzv. klamavou reklamu dle § 2977 odst. 1 občanského zákoníku. Klamavou reklamu definovat jako uvádění nepravdivých informací o výrobku či službě, které jsou příčinou nákupu spotřebitele, přičemž by spotřebitel bez těchto klamavých údajů produkt nezakoupil, nebo by se zvýšila šance na zakoupení produktu od jiného prodejce. V případě, že je spotřebitel názoru, že došlo ke klamavé reklamě, může podat podnět k České obchodní inspekci, které jednání společnosti prověří.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.