Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58725Nevráceni vstupného Gregorian Praha 2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2022, před 3 lety

Michaela Thamova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 6.11 2021 jsem zakoupila vstupenky přes internet na koncert.vstupenky zakopeny pres Smsticket.pořadatel akce FP PRO s.r.o
Komunikace s SMSTICKET byla po zruseni koncert v poradku. Veskere podklady ke vstupenkam zaslali FP PRO. Nasledne prisla od FP PRO predloha smlouvy, pokud 20 % z ceny ponechame pořadatelske firmě. Bude nám vraceno vstupne do 31.5.2022. S touto variantou jsem souhlasila.
Žadost o vraceni byla zaslana na SMSTICKT, INFO-ZRUŠENE-AKCE, FP PRO.
Nikdo v tuto chvíli nekomunikuje.
Můžete mi prosím pomoci.


Produkt

Vstupenky Gregorian 11.2.2022 Praha, Kongresové centrum


Požadované řešení

Prosím o pomoc s vrácením vstupného , připadně radu jak postupovat.
Dekuji
Michaela Thámová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 11:06, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 22:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.