Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednala jsem pilku BRENCHIE + náhradní baterie, která v zásilce chyběla. Provedla jsem reklamaci a několikrát jsem byla ujištěna, že zboží je již na cestě. Po měsíci čekání stále nic nepřišlo.
elektrická ruční pilka BRENCHIE + náhradní baterie
dodání náhradní baterie
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nekompletní zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Podle § 2004 odst. 2 občanského zákoníku v případě, že je dodána jen část objednaného zboží může spotřebitel od smlouvy odstoupit pouze v rozsahu dosud nedodaného zboží. Pokud však pouze částečné doručení zboží nemá pro spotřebitele význam, může spotřebitel odstoupit od celé smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Hodnocení: