Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#58727Nedodání chybějící baterie

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2022, před 3 lety

Jaroslava Zimmermannová

Znění stížnosti

objednala jsem pilku BRENCHIE + náhradní baterie, která v zásilce chyběla. Provedla jsem reklamaci a několikrát jsem byla ujištěna, že zboží je již na cestě. Po měsíci čekání stále nic nepřišlo.


Produkt

elektrická ruční pilka BRENCHIE + náhradní baterie


Požadované řešení

dodání náhradní baterie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 11:22, před 3 lety

Pokud bylo dodáno nekompletní zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Podle § 2004 odst. 2 občanského zákoníku v případě, že je dodána jen část objednaného zboží může spotřebitel od smlouvy odstoupit pouze v rozsahu dosud nedodaného zboží. Pokud však pouze částečné doručení zboží nemá pro spotřebitele význam, může spotřebitel odstoupit od celé smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:50, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.8.2022 12:06, před 2 lety


Jaroslava Zimmermannová

Hodnocení: