Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,dne 30.6. 2022 zhruba v 15,45 hodin jsem byla účastníkem nehody na trati Moravská Třebová-Česká Třebová.Po nehodě jsme my cestující zůstali uvěznění ve vlaku ve velmi nepříjemných podmínkách.Ze strany kompetentnich osobou šlo o naprostou indolenci nás 7 cestujících.Nebo právě,že nas bylo pouze tak málo a nestalo jsme za to? To takový podnik jakým ČD jsou nemá pravdu možnost cestující v takových situacích přepravit do nejbližší stanice, která je pár kilometrů od nehody. Přijede minimálně 8 vozidel různých institucí,ale zákazník jako by nebyl. Nakonec,když požadujete vrácení jízdného, jste podroben byrokratické mašinérie a je na libovuli drah, zda peníze dostanete zpět. Naprostý výsměch. Očekávám ontruktivni odpověď. Děkuji. Miroslava Bomberová
Odpověď a vrácení jízdného v plné výši plus kompenzaci v podobě poskytnutí slevy jízdného pro další cestu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.