Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od unora letosniho roku se mi u kazde krabicky stava,ze minimalne 4,ale vetsinou az 6 heetu netahne,pomacka se (malo tabaku zjevne) a nefunguje.a vrcholem vseho bylo,kdyz jsem dnes vytahla heet uplne bez tabaku z krabicky.
vzhledem k cene opravdu ocekavam kvalitu,ale ta evidentne klesla o 30% minimalne.
dalsi vec je fungovani iqos club.v unoru a breznu jsem objednala kazdy mesic po 3kartony,mela jsem narok na 300 bodu za oba nakupy,ale nefungoval system,tak mi prislibili po obnoveni zapsat tech 600bodu.nakonec mi pripsali jen 300 a na mou stiznost reagovali,ze byly jine podminky (nebyly,platily ty stejne od zacatku roku).
a dalsi vec-uznavam,ze na to maji pravo,menit podminky,ale za postup do nejvyssiho statusu v iqos club slibovali nove zarizeni zdarma.kdyz jsem se priblizila k tomuto,ejhle,uz ta moznost neni
kazdopadne s iqos koncim,konkurence je levnejsi a zatim spolehlivejsi.
pisi hlavne kvuli ostatnim uzivatelum
Iqos heet sienna
pochybuji,ze se tim bude nekdo zabyvat.
pokud ano,tak nove zarizeni heet a minimalne 2 kartony heet sienna
|
Tweet |
Podle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že pokud zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti a nehodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle užívá, je věc vadná. V takovém případě je vhodné, aby ji spotřebitel reklamoval.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.