Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58738Naprosto neodpovidajici sluzby a ubytovani proti zakoupenemu-slibivanemu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2022, před 3 lety

Lenka Sabachova

Znění stížnosti

Dobry den, mam prosbu. Kam se mam obratit, kdyz za pomalu 40K je to naprosto tragicky zazitek? zakoupeno primo u Fischera. V hotelu nejsou mista k sezeni v jidelne, lehatka absolutne nejsou, je jich opravdu par, wifi nula-dostanete k ni heslo, ale zadna zde neni, pokoj naprosto neodpovida fotkam, ktere jsou evidentne z hlavni budovy a my jsme v pristavku za hotelem. Vyhled na parkoviste a smetiste v prilehlem okoli. Nekupovala jsem last, ale zajezd v unoru. Zpozdeni letadla nam dalo 3 hodiny spatku k ceste o 5 hodin delsi. Na pokoj jsme se dostali v 5:05 rano.Hned v 9 rano jsme meli prijit na schuzku s delegátem, ktery nevi, jak to ma resit, mozna nam vymeni pokoj, ale to je ve hvezdach, kde davaji rucniky na plaz je tajna informace a svoje rucniky nebudu valet v pisku jen proto, ze platime za hotel s lehatky v cene, ale tech je sotva tretina vuci poctu hostu. Snidane do pul11, ale uz v 10 -po schuzce delgata uz nebylo ovoce, preso za 3€? To mame na Santorinach ve 3 hvezde v cene.
Takhle zklamana a nastvana jsem nebyla dlouho. A to nemluve o vip sedackach v letadle, kde se sotva vejde stihly clovek. Pani vedle me pretekala az ke mne do chlivecku, kde se nedali hnout! Za to 500, kdy jeste letuska nahlasi, ze zavazadla se maji dat pod sedadlo, ale tam nam vynadala, ze ho mame a nesmime mit.
Budu to fakt po prve v zivote reklamovat. Na to, ze na Santorinach, kam se vracime, je za 30k lepsi servis, tak to je fakt smutne.
Kam se mohu obratit? Za me je to misto klidu po celem roce den v mikropokoji, protoze na plazi neni misto, nikdo nerekne, kde daji rucnik, co je v cene.. a ja bych si rada zaplavala a vyspala se. Ale na plazi se jaksi nevejdeme. Z celeho slibu na fotografiich a nabidce zajezdu je pravda jen to, ze tu nejsou deti. Zatim;-( Zlobit se na delegata nema cenu. Ten za to nemuze.


Produkt

Zajezd 12456382


Požadované řešení

Hotel Mare blue and suit Kreta


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 12:42, před 3 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 13:39, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.