Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.2.2015 jsem byla v prodejna Deichmann ve Vysokém Mýtě reklamovat lepenou obuv Victory zakoupenou v únoru 2014. Boty jsem měla od té doby cca 4x na nohou. Při poslední vycházce (27.1.2015), jsem po čtvrt hodině zaznamenala vlhko v botách a během dvou hodin už byly boty promočené kompletně. Možnost přezutí, v tu chvíli nebyla a náhradní obuv s sebou nenosím. Po příchodu domů jsem objevila praskliny v obou botách v oblasti paty a propadlou stélku v místě paty ve vnitřní části boty. Po vysušení jsem je odnesla na reklamaci, kde mi prodavačka oznámila, že jsem musela mít již dříve propadlé paty (nebyly)a měla jsem si dle inf. létáku zavčas zakoupit novou stélku. Přičemž boty byly čtyřikrát nošené! Reklamaci zamítla a když jsem požadovala odeslání bot na posouzení, tak mi arogantě oznámila, že Deichmann nemá reklamační oddělení a můžu boty poslat na posouzení na ČOI. Načež jsem ji požádala ať mi tedy sdělí adresu kam konkrétně mám boty odeslat. Bylo mi porazeno, ať si to najdu na internetu a že se o tom se mnou nadále odmítá bavit (pravděpodobně z důvodu, že bylo pět minut před zavírací dobou). Byla to moje první a zároveň asi i poslední reklamace u této společnosti, protože takové jednání je skutečně pobuřující. Po této zkušenosti si obuv budu raději kupovat jinde. S pozdravem Gebauerová Lenka
Dámská obuv Victory
Už nejspíš žádné, protože jednání prodavačky mě skutečně velice zneuchutilo se nadále poškozenou obuví zabývat. Nicméně by firma Deichmann měla proškolit prodávající i v rámci slušného jednání se zákazníkem, to by nejspíše řešením bylo, minimálně pro ostatní její zakázníky.
|
Tweet |
Česká obchodní inspekce není oprávněna posuzovat, zda je nebo není na zboží vada. ČOI kontroluje zejména plnění povinností vyplývajících prodávajícímu ze zákona o ochraně spotřebitele. V oblasti reklamace se jedná primárně o vystavení písemného potvrzení o reklamaci a dodržení stanovených lhůt.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li však mezi stranami spor o existenci vady, může si spotřebitelka nechat vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.