Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, mám opakovaný problém s autobusem 603. Často se mi stává, že autobus vůbec nepřijede nebo má šílené zpoždění a jedou pak skoro za sebou. Dnes jsem čekala na zastávce Tylova v 11:39, abych se autobusem dopravila do práce, autobus měl velké zpoždění, a když jsme si s ostatními čekajícími na zastávce zajásali, že konečně jede, autobus si nás ani nevšiml a jel si klidně dál bez zastavení. Toto je podle mě naprosto nepřípustné, není mou povinností jako cestující, abych jezdila o jeden autobus dřív, kdyby náhodou vynechal. Dle jízdního řádu bych měla dopravu do práce stíhat ještě s rezervou, ovšem kvůli vašim řidičům dnes přicházím opakovaně pozdě.
Autobus 603, zastávka Tylova 11:39, zpoždění, nezastavil, ač na zastávce bylo více lidí.
Včasný příjezd autobusů/změna jízdního řádu na realističtější podobu, nevynechávání autobusů, zastavování na zastávkách.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.