Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 1.7. jsem jel náhradní autobusovou dopravou trasu Brno-Svitavy. Odjezd byl ve 12:20 z hlavního nádraží, SPZ vozidla: 3E5 6522. Řídil nějaký cizinec, druhý se mu snažil radit. Po cestě nastalo několik zajímavých situací.
Hned první byla po výjezdu, kde je speciální pruh pro bus. Řidič nejdřív stál asi 1 minutu v koloně, druhý mu pak poradil, že může jet do druhého pruhu.
Druhá situace na výjezdu z Brna. Na kruhovém objezdu, řidič nedal absolutně žádnou přednost autu, které nás následně vytroubilo (myslím že musel docela dost zabrzdit).
Třetí situace hned potom. Druhý pán který mu radil, tak mu šikovně poradil, že má jet v levém pruhu. Takže jsme jeli tak 5 minut v levém, takže auta za náma nás potom začali podjíždět. Řidiči to pak přišlo divné, tak se vrátil do pravého po velkém váhání.
Čtvrtá v Letovicích na křižovatce. Zase nedal žádnou přednost motorkáři, ten byl donucen dokonce zastavit.
Pátá na semaforu mezi Březovou a Svitavami. Měli jsme červenou, z protější strany jel motorkář. I přesto se ale autobusák rozhodl jet na červenou. Poté si všiml že jede motorkář a rychle zabrzdil.
Šestá. To už je jen třešnička, autobus se rozhodl rozsvítit kontrolku STOP, asi už to taky nemohl vydržet.
Naštěstí jsme nakonec dojeli všichni živý, ale myslím že příště si to radši nechám ujet a počkám si dvě hodiny na druhej :).
Děkuji Heger David
Autobus náhradní dopravy spz: 3E5 6522
Najmutí normálních řidičů, kteří znají české pravidla silničního provozu a zbavení se levné pracovní síly z ciziny, která ohrožuje životy cestujících, i lidí v provozu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.