Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#58749Už nikdy víc sconto!!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2022, před 3 lety

Natálie Kalousková

Znění stížnosti

Dne 20.6. Jsem si přes e-shop objednala obývací stěnu. Ta mi měla byt doručena dne 24.6. Mezi 12-14:00 ve čtyři hodiny pořád nikde volám řidiči ten mi po mém dotazu odpověděl ,,nojoo sconto nábytek co čekáte”
Hovor jsme ukončili v závěru, že stěna přijde kolem sedmé. Osmá hodina a stále nikde. Po 20ti hovorech mi už nikdo nebral telefon. Následující den se zkouším dovolat znova po nekonečném telefonování mi to konečně někdo zvednul s tím, že má zásilka byla při cestě poničena, že se bude vyměňovat za jinou tudíž další týden čekání. Druhý termín dodání měl byt dne 1.7. Mezi 13-20:00 toho dne mi přišla klasická sms, že mi zásilka přijde v tolik a tolik.
Volala jsem paní z Asen Logistic, která si mi zapřísáhla, že zásilka bude dodána v daný termín!! Mimochodem řešila jsem to s ni asi 5x. Po domluvě s kuryrem jsme se sešli a zjistili jsme, že žádnou zásilku nemá. Že si prý mysleli, že jsem zásilku již obdržela. takže opět mam čekat až mi přijde zboží, které mam zaplacené a dávno tu mělo byt?!..
Můžete mi vysvětlit jak je tohle možné?!! Zboží mám již zaplacené! Nikdy mě žádná prodejna nenasrala a nezklamala víc než Sconto nábytek a Asen L. Kalousková.


Produkt

Obývací stěna


Požadované řešení

Spolehlivý přístup!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 09:12, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2022 09:47, před 3 lety

Dobrý den,
moc se omlouvám za přepravce Asen Logistic i chování jeho řidiče, dispečerky a celkový chaos při přepravě! Mrzí nás, že nakonec vše vedlo ke stornování smlouvy, což samozřejmě ještě dále řešíme s vedením společnosti Asen Logistic, jelikož to v konečném důsledku pochopitelně vrhá špatně světlo na SCONTO NÁBYTEK.

S pozdravem a omluvou

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 13:16, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.