Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58750Prepadnutu kupon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2022, před 3 lety

Zuzana Doubkova

Znění stížnosti

Dobry den Invia,

pred ukoncenim voucheru som ho chcela vyuzit na zaplatenie vikendovej dovolenky, avsak pre Vasu neschopnost mi dnesnym dnom prepadol! Neboli ste schopny za 3 dni overit kupon a ani dostupnost v hotely, naozaj cestovka ktora by mala radaej zaniknut nez existovat.

Ziadam Vas aby ste si dane peniaze z kuponu uzili a vyuzili ich na zlepsenie Vasich mizernych sluzieb!

S pozdravom
Vas byvaly klient


Produkt

Prepadnutu kupon koli Vasej neschopnosti


Požadované řešení

Zaniknutie spolocnosti, mizerne sluzby, vsetko Vam dlho trva, atd...namiesto nezmyselneho vyvolavania overte skutocnosti ktore Vam boli zadane!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 09:59, před 3 lety

Jestliže se spotřebitel pokusil kupon uplatnit včas a společnost mu to neumožnila, jde o její pochybení. Přestože se tato problematika řídí především smluvními podmínkami, domníváme se, že při uvedení "platnost do" či podobné formulace je spotřebitel oprávněn očekávat, že kupon stačí uplatnit až v poslední den lhůty. Jestliže však byl upozorněn, že je potřeba kupon uplatnit s rezervou, je možné, že kupon propadnul oprávněně.

Pokud by však došlo k prvnímu případu a tedy pochybení společnosti, je společnost povinna toto pochybení napravit. Vhodným řešením pro obě strany by mohlo být prodloužení kuponu, avšak řešení je plně v kompetenci stran a ty se mohou dohodnout jinak.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 13:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.