Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den, v únoru jsem si zakoupil zájezd do Chorvatska, ve smlouvě bylo uvedeno, že je v ceně zájezdu polopenze plus, která obsahovala snídani formou brunche, malý snack a večeři. Bohužel, měsíc před odjezdem mi bylo CK sděleno, že tyto údaje byly uveden chybně a že mám nárok pouze na Snídani plus, která obsahovala brunch a snack. Po několika výměnách mailové korespondence mi nabídku storno zájezdu, které jsem odmítl a trval na dodržení platné smlouvy nebo kompenzace 350€ (50€/večeře/osoba). Zájezd je na 7 nocí pro 2 osoby. Stornem zájezdu bych byl postiženy opět já.
Dnes 1. 7. jsem již na zájezd odcestoval, abych o něj nepřišel. Bohužel se mnou CK už nekomunikuje a zhruba 4 dny před odjezdem jsem se obrátil na dtest, kde mi poradili, abych se obrátil na Vás, kdy by mohlo dojít k urovnání sporu zcela zdarma.
Cela záležitost je složitější a veškerou mailovou komunikaci mohu poskytnout, včetně doplněných komentářů.
Přeji hezký den, Kičmer.
Zájezd s číslem rezervace 3692401
Kompenzace 350€ za neposkytnuté a zaplacené večeře
|
Tweet |
Jednání zaměstnance dle § 430 občanského zákoníku zavazuje podnikatele, nejedná-li se o zjevný exces. Z tohoto důvodu se domníváme, že se spotřebitel v dobré víře mohl spolehnout na vyjádření zaměstnance, který s ním uzavřel smlouvu, která zakládala nárok na určité služby. Pokud by se ukázalo, že sdělená informace (o rozsahu služeb) je nepravdivá, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku. V takovém případě je spotřebitel oprávněn obrátit se s podnětem na příslušný dozorový orgán (Česká obchodní inspekce), který je povinen toto jednání pokutovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.