Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
Již 4 den se pokouším řešit nefunkčnost o2TV. 29.6.2022 se mě na obrazovce televize objevilo, že se má provést instalace na Android TV, což jsem se snažila provést, ovšem bez úspěchu. Vyhledala jsem pomoc u vašich operátorů, ovšem též bez úspěchu. 1.7.2022 jsem z komunikace s Janem byla odpojena , aniž bych dokončila odpověď. Navštívila jsem centrum o2 v Sušici, Klatovech, zakoupila nové kabely, propojila Wifi kabelem, bez úspěchu. Do 28.6.2022 šla televize bez problémů. Na vaši linku se nelze dovolat. Odmítám platit poplatky za nefunkční o2TV a splátky set-boxu. Vaši službu nemohu využívat. Při uzavření smlouvy s vámi jste nesdělili, že budete neustále něco měnit. Měla jsem již problém s tím, že jste vyřadili ze seznamu některé programy, které nám byly nabídnuty při uzavírání smlouvy. Operátorka v Klatovech mi sdělila, že Android odebírá z Wifi více signálu, tam že by mohl být problém. Naznačila, abychom přešli s internetem k vám. Již několikráte jsem vám opakovala, že máme výborného poskytovatel internetových služeb, takže nemám důvod jej měnit! Hlavně je komunikativní a nenahrazuje ho umělá inteligence se kterou se nedomluvím. Smlouvu jsem s vámi uzavírala z důvodu toho, že jste odkoupili práva na vysílání sportu.
Další instalace do televize nepotřebuji!!!!
Doufám, že v brzké době s někým spojím.
Přeji hezký den. Radová Vlasta tel. ***
Nefunkčnost o2TV po nainstalování Androidu. Televizi mám Samsung, cca 1 1/2 let starou. Set-top-box mám ještě v záruce ***, zakoupený 21.05-2021 Fa ***, VS ***.
Nejlépe zprovoznit o2 TV, Pokud nebude možné, nadále neplatit poplatky za službu, vrátíme set-box a nadále nebudu za set-top-box platit splátky.
|
Tweet |
Jestliže služba neodpovídá kvalitou objednávce, je možné ji reklamovat. Spotřebitel by v případě uznání reklamace mohl požadovat zejména dodání služby bez vad.
Pokud na základě vady nemůže spotřebitel službu využívat, může reklamovat vyúčtování a domáhat se přiměřené slevy (za dny, kdy nemohl službu využít).
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Nevyplývá z ní však, co přesně vám nefunguje tak, jak má. Na této stránce najdete krásně sepsaný postup pro průchod aktualizací.
https://www.o2.cz/osobni/podpora/nastaveni-o2tv-stb/aktualizace-stb-android
Kdyby bylo cokoliv nejasného, dejte mi vědět. Rád vám s tím pomůžu.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.