Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#58753Nefunkčnost o2TV při přeinstalování na Android TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2022, před 3 lety

Vlasta Radová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Již 4 den se pokouším řešit nefunkčnost o2TV. 29.6.2022 se mě na obrazovce televize objevilo, že se má provést instalace na Android TV, což jsem se snažila provést, ovšem bez úspěchu. Vyhledala jsem pomoc u vašich operátorů, ovšem též bez úspěchu. 1.7.2022 jsem z komunikace s Janem byla odpojena , aniž bych dokončila odpověď. Navštívila jsem centrum o2 v Sušici, Klatovech, zakoupila nové kabely, propojila Wifi kabelem, bez úspěchu. Do 28.6.2022 šla televize bez problémů. Na vaši linku se nelze dovolat. Odmítám platit poplatky za nefunkční o2TV a splátky set-boxu. Vaši službu nemohu využívat. Při uzavření smlouvy s vámi jste nesdělili, že budete neustále něco měnit. Měla jsem již problém s tím, že jste vyřadili ze seznamu některé programy, které nám byly nabídnuty při uzavírání smlouvy. Operátorka v Klatovech mi sdělila, že Android odebírá z Wifi více signálu, tam že by mohl být problém. Naznačila, abychom přešli s internetem k vám. Již několikráte jsem vám opakovala, že máme výborného poskytovatel internetových služeb, takže nemám důvod jej měnit! Hlavně je komunikativní a nenahrazuje ho umělá inteligence se kterou se nedomluvím. Smlouvu jsem s vámi uzavírala z důvodu toho, že jste odkoupili práva na vysílání sportu.
Další instalace do televize nepotřebuji!!!!
Doufám, že v brzké době s někým spojím.
Přeji hezký den. Radová Vlasta tel. ***


Produkt

Nefunkčnost o2TV po nainstalování Androidu. Televizi mám Samsung, cca 1 1/2 let starou. Set-top-box mám ještě v záruce ***, zakoupený 21.05-2021 Fa ***, VS ***.


Požadované řešení

Nejlépe zprovoznit o2 TV, Pokud nebude možné, nadále neplatit poplatky za službu, vrátíme set-box a nadále nebudu za set-top-box platit splátky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 09:34, před 3 lety

Jestliže služba neodpovídá kvalitou objednávce, je možné ji reklamovat. Spotřebitel by v případě uznání reklamace mohl požadovat zejména dodání služby bez vad.

Pokud na základě vady nemůže spotřebitel službu využívat, může reklamovat vyúčtování a domáhat se přiměřené slevy (za dny, kdy nemohl službu využít).

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2022 15:05, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Nevyplývá z ní však, co přesně vám nefunguje tak, jak má. Na této stránce najdete krásně sepsaný postup pro průchod aktualizací.
https://www.o2.cz/osobni/podpora/nastaveni-o2tv-stb/aktualizace-stb-android

Kdyby bylo cokoliv nejasného, dejte mi vědět. Rád vám s tím pomůžu.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 11:20, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.