Společnost


PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58755Zrušení účtu s verifikací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2022, před 3 lety

Patrik Horní

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda když si chci zrušit účet u společnosti PayPal, může pro zrušení účtu vyžadovat moje citlivé údaje jako občanský průkaz a další i přes to že při registraci je po mně nechtěli a ani během doby kdy jsem účet měl ale nepoužíval. Odmítám z důvodu bezpečnosti zasílat takové údaje pro zrušení účtu. Pochopil bych, kdyby je chtěli třeba pro ověření účtu při nějaké aktivitě nebo už při registraci, ale nechápu smysl při rušení účtu, kdy chci účet zrušit protože ho nevyužívám a nechci tak dále mít moje data ve společnosti aktivní. Je možnost se nějak opřít o GDPR? Děkuji, pěkný den


Produkt

Zrušení účtu


Požadované řešení

Zrušení účtu bez ověření


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2022 13:11, před 2 lety

Společnost může osobní údaje požadovat v míře, ve které je to nutné pro poskytnutí jejich služeb. Pro ověření totožnosti by tak podobný postup mohl být vyžadován, avšak s ohledem na to, že dosud ověření identity pomocí občanského průkazu požadováno nebylo, nepřijde nám nutné, aby to společnost učinila až při zrušení účtu.

Společnost však může požadovat jiné údaje, které již spotřebitel dříve zadal, aby měla jistotu, že komunikuje právě se spotřebitelem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 09:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.