Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#58763FITTNESS PAS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2022, před 3 lety

Magdalena Gregorovicova

Znění stížnosti

DOBRY den...kupila som si u vas FITNESS PAS bohuzial neposluzil dlho zliezlo sneho bud gel alebo vosk nebolo to uz fukcne prosim vas ja som to uz minuly tyzden poslala k vam na adressu vasu prvou triedou postou..velmi pekne vas prosim stornujte mi uz nechcem kupila som si na cvicenie bicykel nic moc neposluzil to sa odlepilo nedalo sa to pouzivat,dala som tam aj cislo mojho uctu aj adresu moju ked tak adresu mozem napisat len vas pekne prosim nemala som inu moznost tak som to musela takto riesit mam aj podacie cislo co som posielala prvou triedou podacie cislo je...***...velmi pekne vas prosim poslite mi peniaze spet pre mna je to dost penazi da sa povedat za nic pouzivania prvym razom to zliezlo stalo to 24.90eur velmi pekne vas prosim ziadost rusim aj od zmluvy odstupujem dakujem moc a moc pekne s pozdravom


Produkt

FITNESS PAS nebola som spokojna


Požadované řešení

dobry den vraciam vam zasielku FITNESS PAS raz pouzity nic moc zliezlo sneho bud gel alebo vosk neni dobre na to dat nieco take ako je gel alebo vosk stym mali ratat ze to bude hned nefukcne poprosim spet peniaze bohuzial uz tovar nechcem ako som pisala nic moc ani neopol celkom padalo to nedalo sa to vobec pouzivat mna to stalo dost penazi 24.90eur poprosim vas peniaze na moj ucet dala som do krabicky aj cislo uctu preto vas velmi pekne prosim rusim zmluvu aj odstupenie dakujem velmi pekne s pozdravom


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 10:29, před 2 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 16:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.