Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
dne 19.4.2022 jsem ve eshopu System Centre s.r.o. zakoupil nový telefon Apple iPhone SE 2020 za cenu 8269,- Kč. Jak jsem o všem k mému překvapení a zklamání zjistil, neposlali mi nový telefon, ale přístroj repasovaný. Kromě značně snížené kapacity baterie (88% po necelých třech měsících??), vypršení roční záruky od Apple (po třech měsících???) je též na přístroji kvalitativně mnohem horší displej (původní byl tímto nahrazen).
Tyto okolnosti spolu s dalšími mě vedou k podezření, že se jedná o podvodný obchod, kdy byl za cenu nového přístroje zaslán (částečně) repasovaný, starý mobil
iPhone SE 2022
Vrácení peněz na účet, omluva.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.