Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#58770Repasovaný iPhone prodán jako nový - stará baterie, prošlá Apple záruka, neoriginální displej

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2022, před 3 lety

Marek Vašut

Znění stížnosti

dne 19.4.2022 jsem ve eshopu System Centre s.r.o. zakoupil nový telefon Apple iPhone SE 2020 za cenu 8269,- Kč. Jak jsem o všem k mému překvapení a zklamání zjistil, neposlali mi nový telefon, ale přístroj repasovaný. Kromě značně snížené kapacity baterie (88% po necelých třech měsících??), vypršení roční záruky od Apple (po třech měsících???) je též na přístroji kvalitativně mnohem horší displej (původní byl tímto nahrazen).

Tyto okolnosti spolu s dalšími mě vedou k podezření, že se jedná o podvodný obchod, kdy byl za cenu nového přístroje zaslán (částečně) repasovaný, starý mobil


Produkt

iPhone SE 2022


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet, omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 10:10, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:10, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.