Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, nezletilý syn si zabouchl dveře. Na internetu našel kontakt na tuto firmu. Paní na dispečinku neřekla cenu, s tím, že záleží na typu zámku. Za cca 20 ti minutovou práci si od nezletilého převzal 7500 kč. (Syn si vypůjčil). Doklad je neúplný, firma i technik si mne zablokovali. Cítiíme se podvedeni. Cena obvyklá je miniálně o polovinu nižší. Je šance toto napadnout a alespoň varovat ostatní? Slečna na dispečinku mi odmítla dát kontakt na jejich firmu.Děkuji. JV
Zabouchnuté klíče a podvodné jednání.
Kompenzace.
|
Tweet |
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.