Společnost


Servis Direkt 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#587717500 za 20 minut práce. Zabouchnuté dveře.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2022, před 2 lety

Jan Vrtilek

Znění stížnosti

Dobrý den, nezletilý syn si zabouchl dveře. Na internetu našel kontakt na tuto firmu. Paní na dispečinku neřekla cenu, s tím, že záleží na typu zámku. Za cca 20 ti minutovou práci si od nezletilého převzal 7500 kč. (Syn si vypůjčil). Doklad je neúplný, firma i technik si mne zablokovali. Cítiíme se podvedeni. Cena obvyklá je miniálně o polovinu nižší. Je šance toto napadnout a alespoň varovat ostatní? Slečna na dispečinku mi odmítla dát kontakt na jejich firmu.Děkuji. JV


Produkt

Zabouchnuté klíče a podvodné jednání.


Požadované řešení

Kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 12:35, před 2 lety

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:14, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.