Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, nedávno jsem měl problémy s rychlostí internetu, a protože je to už po několikáté, rozhodl jsem se napsat na podporu O2, a po dvou hodinách vysvětlování mi bylo sděleno, že s tím vlastně nic dělat nemohou, že nejsem pokrytý.
Skutečnost je, že internet funguje. Dokonce i většinou. Jen se občas prostě na celý den zpomalí a pak se nějakým zázrakem zase rozjede. Což znamená, že problém pokrytí se mi zdá trochu nereálný. Navíc zatímco rychlost downloadu je skutečně zpomalená, tak rychlost uploadu je často i rychlejší, než by měla být. Jediné vysvětlení, které mě tedy napadá je, že O2 prodalo internet více lidem, než je schopný zajistit a proto mi některé dny běží velice pomalu.
I přesto O2 nenabídlo žádnou kompenzaci, snížení peněz, opravu, prostě nic. Kontakt s O2 je pomalý a nechali mě čekat hodinu, než mi odpověděli, že s tím nemohou nic dělat.
Moje frustrace mě dovedla až na tuto stránku kde jsem našel
"aby se aspoň veřejnost dozvěděla co je 02 za společnost a aby si na ni dali velký pozor a zdaleka se jí vyhýbali.
Děkuji za vyslechnutí a jsem s pozdravem Kubíček Petr."
bohužel po rocích u O2 jsem nucen sdílím tento sentiment a je mi smutno jak neprofesionální, nekompetentní a ubohá tato společnost je.
Přestat zpomalovat internet a zlepšit uživatelskou spokojenost.
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět. V případě, že je internet sjednán pomocí mobilní sítě, tak vždy záleží na vytížení sítě v dané lokalitě, stínění budovami či jinými překážkami, nastavení modemu a jeho umístění. Abychom se mohli blíže s Vaší situací a nastavením služby seznámit, požádáme Vás o doplnění čísla služby do sekce Neveřejný údaj.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.