Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.05.2022 jsem objednala pět kusů peněženek, tři stejné pánské a dvě dámské. Zboží mi přišlo celkem rychle 25.05.2022, co ale nebylo v pořádku, tak jedna pánská peněženka byla poškozená, druhá byla jiného typu, než jsem objednávala. Zaslala jsem tedy vadné peněženky zpět spolu s Protokolem o vrácení a podacím lístkem a čekala na vyřízení reklamace. Stále se nic nedělo, proto jsem dnes (04.07.2022) zavolala na linku 702 873 900, kde mni bylo sděleno, že jim pošta balíček nedodala. Že mám poslat naskenovaný podací lístek. Když jsem chtěla ověřit, na jakou e-mailovou adresu, bylo mi řečeno, že si ji mám najít na jejich webových stránkách nebo v e-mailu, kterým mi potvrdili přijetí objednávky.
Nedodání balíčku jsem nevěřila, proto jsem si na poště zjistila, že balíček převzali 27.05.2022.
Tak stále čekám dál.
kód zboží 5902734901255 horizontální pánská peněženka Rovicky přírodní kůže černá
Chtěla jsem poslat zpět objednané zboží, které nebude poškozené a bude to typ, který jsem objednala.
|
Tweet |
Pokud bylo doručeno jiné než objednané zboží, nebyla splněna jakost při převzetí, zboží je tedy vadné. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.