Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V patek koupili CD BATTLEFIELD 3 END GAME.Domu razbalili a v obalke Nemam CD.
ENOM KOD KTERY MOCIM CTERET.MY JSME KOD NESETŘELY PAK VRATILI CD V ELEKTRO WORLD.NAM MAJITEL ŘEKNUL CO PENIZE NAM NEVRATI KAK JAK JE OBALKA OTEVŘENA.JA HECHAPU PROČ TAK MY OBALKU NEKUPUJEME MZ PLATIM ZA TOVAR.CD K NAŠEMU POČITAČI NEJDE TAK MUSIM PRIKUPIT DRUHE CD NA NAŠ POČIPAČ MA MALOU PAMET I STARU.
CD BATTLEFIELD 3 END GAME
chtel vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud bylo na výrobku uvedeno, že se nejedná o fyzické CD, ale pouze o kód ke stažení programu, měl se s tím spotřebitel seznámit před koupí věci. Jestliže tak neučinil, jde to k jeho tíži a nemůže věc reklamovat z důvodu nesplněné jakosti při převzetí. Na rozdíl od nákupu zboží prostřednictvím elektronického obchodu nemá v kamenném obchodě spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. I pokud by se v tomto případě jednalo o koupi na dálku, právo na odstoupení by nevzniklo z důvodu zákonné výjimky týkající se porušení obalu u počítačového programu.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vážený pane Borisi,
vzhledem k tomu, co jste uvedl ve své stížnosti, chápu, že jste výrobek kupoval na prodejně. Při nákupu na kamenné prodejně se máte možnost zeptat kohokoliv z personálu na možnosti použití výrobku, co je jeho obsahem a na co by jste před spuštěním nebo při spuštění měl dávat pozor.
Vzhledem k tomu, že se jednalo o CD nebo-li hru na PC, pak rozbalením této hry zaniká právo na výměnu či jakékoliv reklamace a to i v případě, že by jste výrobek zakoupil na dálku např. přes internet.
Je nám líto, že Vám nemůžeme sdělit příznivější zprávu.
S pozdravem a poděkováním za podnět
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.