Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#58786Nevrácení finančních prostředků ze stornované objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2022, před 3 lety

Karel Hronek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 8.5.2022 jsem si objednal set-golfové hole v ceně 10 341,-Kč, 9.5. odeslal platbu z bankovního účtu. Zboží je na stránkách uvedeno jako skladem s expedicí do 24hod. Bohužel jsem zboží neobdržel ani po několika urgencích a ujištění, že zboží pošlou v týdnu kdy jsem zjišťoval stav objednávky. I když je u zboží stále i teď uvedeno skladem tak e shop zboží nemá. Proto jsem se rozhodl pro storno objednávky dne 22.6.2022 a učinil tak telefonicky s pracovníkem eshopu s tím, že finanční prostředky budou vráceny zpět na můj účet. Bohužel ani k dnešnímu dni 4.7. finanční prostředky zaslány nebyli.


Produkt

set-golfové hole Wilson Matrix Evolce v ceně 10 341,-Kč


Požadované řešení

Okamžité zaslání finančních prostředků zpět na můj bankovní účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 12:29, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.7.2022 14:37, před 2 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí tato nepříjemnost, ověřoval jsem objednávku a bohužel se čekalo na dodání objednané položky. Jelikož zákazník již nechtěl déle čekat, objednávku jsme stornovali a částka byla ve splatnosti vrácena. Zákazník tak již částku má na svém účtu. Omlouváme se tak panu Hronkovi za nepříjemnosti a komplikace tímto způsobené.

Přeji hezký den,
Jan Charvát za WebGolf.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 14:58, před 2 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.7.2022 17:26, před 2 lety


Karel Hronek

Dobrý den, děkuji dTestu, za pomoc při řešení mé stížnosti. Dnes byla vrácena platba na můj bankovní účet.
Ke společnosti WebGolf, pouze to, že když zboží nemáte, tak u něho neuvádějte skladem expedujeme do 24hodin. Bohužel jsem přesvědčen, že u Vás si již nic neobjednám.
S pozdravem
Karel Hronek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2022 07:25, před 2 lety

Dobrý den, velice nás mrzí tato nepříjemnost a věříme, že příště budeme moci objednávku vyřídit obratem bez jakéhokoliv zdržení. Hezký den, Jan Charvát za WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2022 16:21, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.