Společnost


Wireless Works B.V.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58791Údajně odsouhlasené předplatné pro Wireless Work

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2022, před 3 lety

Jindřiška Šiklová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 21.6.2022 mi na moje telefonní číslo přišla SMS, že jsem právě odsouhlasila platbu pro Wireless Works ve výši 99,- CZK za předplatné a 28.6.2022 znovu. Můj operátor mi první částku už zaúčtoval do vyúčtování. Na stránce Wirelesu jsem sice byla, ale rychle jsem z ní "utekla", když jsem zjistila, že
za jisté testy se platí a teď mám podezření, že tím "útěkem" jsem potvrdila nějaké předplatné... U operátora platby zablokuji, ale mám obavy, že od této společnosti se SMS o platbách předplatného budou v mém telefonu hromadit a později budou žádat doplacení údajného předplatného. Zatím mi byla účtovaná první splátka ve výši 99,- Kč


Produkt

Vůbec nevím co je to společnost a za co vlastně žádá placení předplatného, když jsem si nic neobjednala ani neregistrovala.


Požadované řešení

Prosím o pomoc při řešení této situace.

Děkuji Jindřiška Šiklová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 10:30, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou si spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms

Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost (např. e-mailem).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:12, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.