Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
Ve směru Brno -Křenovice h.n. jezdí vlaky které absolutně nejdou ve stanici otevírat!!!Dcera mi zajela do další stanice ,kde opět měla velký problém otevřít dveře (kde chtěla i z vlaku vyskočit). Vlaky jsou špinavé ve stavu před vyřízením, ale pro Vás schválené dle EU,není to jediný případ co měl takový problém. Buďte si jisti,že pokud se stane nějaké neštěstí budu informovat média, že stav závad přetrvával i přes stížnosti a informaci o stavu vagónu.
Doufám ,že budete mít slušnost mi odpovědět na moji stížnost.
S pozdravem Lenka Palečková .
Email lena310@seznam.cz
Vyměnit nebo nahradit vagóny ,tak aby bylo možné normálně vystopovat!!!bezpečně!!!!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.