Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Cesta Brno - Budapešť:
Při cestě do Budapeště zpoždění 3 hodiny kvůli spadlému stromu, chápu, ze to není chyba regiojetu, ale kompenzace žádná, když nad tím tak zpětně přemýšlím,to ještě docela šlo, protože cesta z Budapeště do Brna byla větší perla.
Cesta Budapešť - Brno:
20 minut před tím, než jsme měli nastupovat do vlaku nám přišla sms s tím, ze ve vagonu, kde jsme měli sedět se rozbilo okno a ze nám doporučují zrušit si jízdenku, ze místo v jiném vagonu nám nebude garantováno. Ale logicky když chce někdo jet z Budapeště do Brna tak asi proste potrebuje odjet tehdy, kdy si to zabookoval. Obsluha ve vlaku nám řekla, ze budeme muset do Vídně (3 hodiny cesty) stát u záchodů. Tak jsme si tam sedli na zem a byli jsme rádi ze jedem dom. Po nějaké době nás nakonec usadili, sice ne vedle sebe, ale usadili. Měli vyplou klimatizaci, venku bylo 36 stupňů a vlak před odjezdem stal na slunku. Prý se klimatizace nedá zapnout z důvodu toho rozbiteho okna ve vagonu kam nikoho nepustili. Asi 100 m před nádražím ve Vídni jsme stáli a mezi tím kolem nás jezdili vlaky, ale my tam hodinu stály jen tak, bez vysvětlení, nikdo nás o ničem neinformoval, co se děje. Po příjezdu do Vídně nás nějací lidi vyhodili z našich míst, ze jsou jejich a my si museli sami hledat volná místa.
Reakce na mou stížnost by měla vypadat tak, že se nám vrátí peníze, nejlépe celá část za cestu tam i za cestu zpět.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.