Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5880Zamítnutá reklamace u měsíců starých bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2015, před 10 lety

Franta Kulda

Znění stížnosti

Dobrý den, před devíti měsíci jsem si zakoupil na pobočce v OC Letňany pánské boty, protože se mi rozlepily švy uprostřed na pravé botě zašel jsem na pobočku reklamovat. Paní Vedoucí tohoto obchodu mi sdělila naučenou frázi že se jedná o nadměrné nošení. Ja si ale nekupoval boty do rakve. Neřeknu kdybych boty reklamoval měsíc před uplynutím záruční lhůty, osobně se domnívám že boty od číňanů o koho Deichmann objednává ani větší životnost nemají, ale v mém přpadě se rozpadli po 9.měsících, zaplatil jsem za ně nemalé peníze a pokud je problém tak s Váma takhle vyběhnou.


Produkt

Pánské boty


Požadované řešení

Požaduji když né výměnu za nové, tak opravit rozlepený šev.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 17:14, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že obuv nebyla vadná při převzetí nebo naopak k prokázání slutečnosti, že si vadu sám způsobil spotřebitel. Lze předpodkládat, že za měsíc užívání obuvi by nemělo dojít k vyčerpání její životnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2015 17:13, před 10 lety

V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2015 17:49, před 10 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.