Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
- ve vagonu cislo 16, nekterym funguje klima nekterym ne nam nastesti ano, ale plni se ulicka lidmy co jim je horko.
- je tu celkem spinavo neulizeno jsou tu vsude drobky z croasantu.
- neni tu stolek zadny pry podle stewardky nekde je nekde ne a neni tu ani zebrik na horni postele.
- dostavane pouze teple napoje. Coze? Ano teple rozehrate z kuchynky ktera vypada jako sklad vseho mozneho. Objednali jsme si dve kofoly a rajec. kdybych nemel u sebe zbytek ceskych penez tak ani terminaly jim nefunguji a eura pani neprijima protoze neni cim vracet. Vlak ktery jezdi na elektrinu nema moznost pripojeni lednicky aby si clovek dal chladny napoj a ne teplou kofolu jako curanky?
- vubec spolecnost nema vyresene placeni v pripade ze jim nejede terminal, stojite klidne 20 min abyste zaplatili a ono nic a dalsi lide cekaji ale nejde to. Ani navrh na zapisovani na jeden ucet a pak zaplaceni konecne castky pri funkcnim terminalu bylo odmitnuto. Kvuli 15 kc za piti takovych problemu.
- po dalsich par minutach chci vyuzit umyvarnu na ruce, mistnustka s umyvadlem ale bez mydla a opet odpoved stewardky ja vam to mydlo neviem dat prepacte. To jedeme teprve hodinu a uz tolik nedostatku a problemu.
- to je klasika jako na poste posta dela problemy a odnasi to pani na prepazce a tady to same tolik dotazu na stewardku a stiznosti ze az az chudera ale za to muze vedeni spolecnosti.
- navic totalne nedustojna sklodokuchyn nebo jak to nazvat pro praci ecny ci pani stewardky.
- ceka nas jeste 12 hodin jizdy snad uz nic nestane
Cesta Rijeka Brno
Jsem velmi zklaman, vlaky prezentovane na internetu jejich luxus a sluzby jsou velmi libive ale realita je jina, regiojet jsem mel jako za premiove cestovani ale zaradil jsem do prumeru. Pripadam si pri cestocani vlakem minus 20 let.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.