Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58800Trasa Rijeka - Brno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2022, před 3 lety

Jan Gruník

Znění stížnosti

- ve vagonu cislo 16, nekterym funguje klima nekterym ne nam nastesti ano, ale plni se ulicka lidmy co jim je horko.

- je tu celkem spinavo neulizeno jsou tu vsude drobky z croasantu.

- neni tu stolek zadny pry podle stewardky nekde je nekde ne a neni tu ani zebrik na horni postele.

- dostavane pouze teple napoje. Coze? Ano teple rozehrate z kuchynky ktera vypada jako sklad vseho mozneho. Objednali jsme si dve kofoly a rajec. kdybych nemel u sebe zbytek ceskych penez tak ani terminaly jim nefunguji a eura pani neprijima protoze neni cim vracet. Vlak ktery jezdi na elektrinu nema moznost pripojeni lednicky aby si clovek dal chladny napoj a ne teplou kofolu jako curanky?

- vubec spolecnost nema vyresene placeni v pripade ze jim nejede terminal, stojite klidne 20 min abyste zaplatili a ono nic a dalsi lide cekaji ale nejde to. Ani navrh na zapisovani na jeden ucet a pak zaplaceni konecne castky pri funkcnim terminalu bylo odmitnuto. Kvuli 15 kc za piti takovych problemu.

- po dalsich par minutach chci vyuzit umyvarnu na ruce, mistnustka s umyvadlem ale bez mydla a opet odpoved stewardky ja vam to mydlo neviem dat prepacte. To jedeme teprve hodinu a uz tolik nedostatku a problemu.

- to je klasika jako na poste posta dela problemy a odnasi to pani na prepazce a tady to same tolik dotazu na stewardku a stiznosti ze az az chudera ale za to muze vedeni spolecnosti.

- navic totalne nedustojna sklodokuchyn nebo jak to nazvat pro praci ecny ci pani stewardky.

- ceka nas jeste 12 hodin jizdy snad uz nic nestane


Produkt

Cesta Rijeka Brno


Požadované řešení

Jsem velmi zklaman, vlaky prezentovane na internetu jejich luxus a sluzby jsou velmi libive ale realita je jina, regiojet jsem mel jako za premiove cestovani ale zaradil jsem do prumeru. Pripadam si pri cestocani vlakem minus 20 let.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 14:56, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.