Společnost


Wireless Works B.V.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58802Opakovaná platba.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2022, před 3 lety

Marie Bešťáková

Znění stížnosti

Při serfování na internetu jsem odklikla reklamu zda si chci udělat IQ test a poté mi přišla SMS, že mi bude strženo 99kč a měla jsem se přihlásit na operátora s odsouhlasení platby, to jsem neudělala a tím jsem očekávala že platba nebude provedena tato sms mi přišla opakovaně několikrát bohužel k mému překvapení mi přišlo vyúčtování o více než 500 Kč. Žádnou službu jsem si neobjednala ani jsem nic nepotvrdila. Přes operátora se mi povedlo získat telefonní číslo +420 255 786 515 a na kterém se na údajně zrušila platby. Na druhé straně byla špatně mluvící asi Ukrajinská žena. Ještě prý to jde zrušit přes emailovou adresu E-mail: cz@mobile-maestro.com

Nelíbí se mi tento styl, peníze jsem musela zaplatit ráda bych je dostala zpět. Myslím si že to je nečistá hra vůči ostatním lidem. Musela jsem kvůli nim zablokovat všechny platby internetu a podobně věci. Pokud by bylo možnosti žádám prosím potrestání těchto lidí je to nekalé a nepříjemné vybírání peněz od cizích lidí.
Velice moc děkuji Marie B.


Požadované řešení

Budu velice ráda, když tyto lidé budou potrestání za takové to nekalé získávání peněz a bude jim dána pokuta a chudákům lidem kteří byli ošizeni a nevědomě napáleni, byla dána kompenzace. Velice děkuji Přeji příjemný den


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 09:44, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou si spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms

Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost (např. e-mailem).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 16:14, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.