Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58806Zpoždění spoje R1071

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2022, před 3 lety

Radim Podzimek

Znění stížnosti

Podávám stížnost na zpoždění Vašeho spoje, R 1071, Liberec - Hradec Králové, dne 1.7.2022.
Podle jízdního řádu je příjezd rychlíku do Hradce Králové v čase 16.33.
Spoj náhradní autobusové dopravy přijel na terminál v Hradci Králové ve 22.06 hod.
Rovněž zmiňuji komunikaci a podání informací cestujícím, kterou lze označit za více než špatnou.


Požadované řešení

Žádám o finanční kompenzaci ze strany společnosti Arriva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 10:04, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 16:19, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.