Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chci podat stížnost na českou poštu a to z důvodu neoznámení o uložení balíků na poště a to ve čtyřech případech po sobě jdoucích. Dvakrát jsme čekali na doručení balíčku na dané adrese, bohužel Vaši zaměstnanci nejsou ochotni ani zazvonit, natož hodit oznámení do schránky.Ráda bych,aby byla zjednána náprava a já nebyla nucena, pokud se balíček vrátí zpět, vymáhat náklady na české poště. Děkuji Myslíková Ústí nad Labem
Ráda bych aby pošta u příslušných rozvozců balíků zjednala nápravu.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Je tedy nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.