Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v prvé řadě jsem byl překvapen, že u dodaného zboží není český návod na aplikaci. Pustil jsem se tedy do opravy. Lahvičku jsem řádně protřepal, našrouboval rozstřikovač, očistil příslušné místo a začal sprejovat. Jednak se tvořily kapky a po zaschnutí byl stále vidět škrábanec ( porušení laku ). Nejsem přesvědčen, že jsem udělal něco špatně a ani že tento nanosprej je takový zázrak a někdy bude.
Je to úplně k ničemu - možná chrání lak, ale odřeniny nezakryje.
Z tohoto důvodu trvám na vrácení peněz za zboží ( jedna lahvička je načatá ).
Moje náklady 2x nanosprej 848,- Kč
poštovné 80,- Kč prostřednictvím PPL
na dobírku 30,_
Celkem 958,- Kč
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo prodávajícím inzerovány, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dne 28.8. 2022 jsem jim napsal mé vyjádření - Dobrý den,
dočetl jsem se na řešení mé reklamace v d´testu, že čekáte na moji reakci - zde je:
Nemám k tomuto výrobku důvěru a rád bych obdržel peníze zpět.
Jsem si vědom, že jsem si stěžoval pozdě, ale k realizaci - vyzkoušení jsem neměl dříve čas - je to špatně nastavené - kdo to do 14 dní vyzkouší?
Je to tedy na Vás, zda mi peníze pošlete. Nerad bych ovšem zase posílal lahvičky zpět - další moje náklady.
Nikdo se dosud neozval.
Děkuji za odpověď
Lubomír Schneider.
Přeji hezký den
Lubomír Schneider
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, jak se případ vyvinul, zejména zda došlo k jeho smírnému vyřešení.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.