Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#58811Neprofesionální jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2022, před 3 lety

Pavlinaz Ripova

Znění stížnosti

Dobrý den dne 5. 7 tohoto roku mamkav Kladenské pobočce nakupovala s nákupem byla v celku spokojená jaké bylo ale její překvapení že při dalším nákupu v jiném obchodě zjistila že jí v Kladenské pobočce vrátili neplatné bankovky myslím si že je to velice neprofesionální jednání vůči stare vůčlženě , děkuji za odpověď Řipova


Požadované řešení

Myslím si že by zaměstnanci měli být upozorněni na to že se neplatné bankovky nemají vracet děkuji za odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 10:31, před 2 lety

Jestliže se jednalo o bankovky, kterým skončila platnost k 30. 6. 2022, předpokládáme, že se od obchodníka nejednalo o úmysl. Jedná se však v každém případě o pochybení, které by se nemělo stát.

Obchodník je povinen vracet platné peníze zpravidla v české měně. Pokud tak neučinil, nejednal v souladu se zákonem a mohl se dopustit i přestupku.

Podle zákona o oběhu bankovek a mincí mohou od 1. 7. 2022 přijímat bankovky, které byly zneplatněné (obecně ty "s úzkým pruhem" - vyjma bankovky v hodnotě 5000 Kč) pouze úvěrové instituce provádějící pokladní operace (tedy například pokladny v bankách) a Česká národní banka. Spotřebitelka tak může provést výměnu například ve své bance.

Pokud by měl spotřebitel dojem, že se ze strany obchodníka jednalo o úmysl, může zvážit podání podnětu České obchodní inspekci (odkaz na podatelnu je dostupný zde: https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 09:30, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.