Společnost


Martin Hoření

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58819Vyhrožování exekucí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2022, před 3 lety

Tomáš Prouza

Znění stížnosti

Dobry den,
Obracím se na vás s dotazem, někdo si má me jméno, tel. Číslo a e-mail objednal zboží ze stránky http://detailing-car.cz
A přišla mi sms, že když si balíček nevyzvednu budu nahlášené do exekucniho seznamu.
Psal jsem na podporu stránky ale nikdo už neodepsal.
Teď mi přišla sms ať uhradím poštovné.
Ale nechápu proč… když já si nic neobjednal.
Chtěl bych vás poprosit co s tím?
Moc děkuji
Prouza Tomáš


Požadované řešení

Když jsem si nic neobjednal tak nechci taky nic platit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 09:30, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Domníváte-li se, že došlo k neoprávněnému shromažďování, zveřejňování či jinému zneužití vašich osobních údajů, nebo vám bylo zasláno nevyžádané obchodní sdělení či produkt, můžete se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.