Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58821Nevrácení vstupného za neuskutečněný koncert GREGORIAN - 20th Anniversary World Tour (PRAHA - 13.3.2020)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2022, před 3 lety

Ivana Kuklová

Znění stížnosti

Dne 09.02.2022 jsem odeslala na zprostředkovatele sms.ticket.cz dle jejich dispozic podepsanou část dohody o vrácení pouze 80% vstupného s tím, že do konce května 2022 obdržím finanční částku.
Do dnešního dne nemám žádnou finanční úhradu ani zprávu. Společnost smsticket s.r.o. sdělila, že vstupné nyní vrátit nemůže, neboť jedná pouze jménem pořadatele, a to je FP PRO s.r.o. Společnost FP PRO s.r.o. je vrácením peněz nepověřil a nepřevedl finanční prostředky potřebné k vracení vstupného. Na stránkách FP PRO s.r.o. není žádný telefon ani kontakt a na emaily nereagují.


Produkt

Neuskutečněný koncert Gregorian


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za vstupenky za neuskutečněný koncert Gregorian.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 10:17, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 13:53, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.