Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý deň chcem podať sťažnosť na šoféra keď som si išiel po kontrole svojho lístku sadnúť na miesto sedadlo bolo rozbité a pokazené, keď som to išiel povedať vášmu šoférovi povedal mi nato že čo stym ma on urobiť povedal som mu ze keď majú prázdny autobus ma to byt ich povinnosť pred nástupom nových cestujúcich skontrolovať či je všetko v poriadku. Samozrejme sa tak nestalo začal byt na mna hnusný a agresívny že keď sa my nepáči môžem si vystúpiť že my vráti peniaze keby som nemal spoj z Bratislavy ktorý my na tento môj nadväzoval určite by som vystúpil. Preto chcem reklamovať tuto cestu a prosim o vrátenie mojich peňazí po tejto ceste ma boli chrbtica a ak nechcete aby som vám urobil reklamu tak prosím o vyriešenie tohto správania.Internet je slobodná vec a ja svoj názor veľmi rad prejavím. Za odpoved Ďakujem.
E ticket 1486637595. Pre bližšie info pošlem aj faktúru môjho lístku.
Zle chovanie vášho zamestnanca.
Náhrada mojej škody.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.