Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Reklamují vapku za 1199 kc.12.5. mi přišel dotaz kam poslat peníze. Což jsem ihned odpověděl. 17.6. jsem ptal s dotazem kde jsou..bez odezvy. Mezitím jsem tam 3x volal. Pak mi p.Kynclova poslala e-mail s číslem případů na což mi bylo zdeleno že hned jak jim odešlu zpět email s tím číslem. Budou mu připsány. Dnes je 7.7. a stále nic.
Číslo případu.73916812
Peníze už měli být dávno na úctě.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace řešena vrácením kupní ceny, má prodejce povinnost částku zaslat spotřebiteli bezodkladně. V případě, že prodávající částku spotřebiteli nevrátí v dohodnutém termínu, ocitá se v prodlení a spotřebitel po něm může požadovat úroky z prodlení.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,pane Štětino. V případě dořešení požadavku prosím kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách či telefonicky, kde se Vám rádi budeme věnovat. Odpověď s bližšími informacemi obdržíte od odpovědných kolegů na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Omlouváme se za komplikace a přejeme hezky den. Společnost Lidl v. o. s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.