Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5883Reklamace pračky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2015, před 10 lety

Dana Hlavacova

Znění stížnosti

Dala jsem reklamovat, pracku ktera fungovala od jej koupy 45 minut.Reklamace bila zahajena 23.1. 2015 a doteraz sa nic nedeje.ani nevedia kde je pracka.Bylo mi receno ze dostanu novu novu pracku,ake diteraz nic.Napsali mi ze 4.2 mi dorucia pracku.Ma. dukqz email.ktery mi zaslali.Kdy sa tam volala tak mi ze rekli ze je to omyl.Pracku jeste od svozu stwle nedali do servisu.Vsechno lzou.Kazdy operator Mama rekne neci jineho.


Produkt

pracka gorenje6403/s


Požadované řešení

Chci novu prac, nebo spatky penize.Hlavne urgetne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 17:08, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být dle zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Prodávající je současně povinen spotřebitele o vyřízení reklamace informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 14:44, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.