Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dala jsem reklamovat, pracku ktera fungovala od jej koupy 45 minut.Reklamace bila zahajena 23.1. 2015 a doteraz sa nic nedeje.ani nevedia kde je pracka.Bylo mi receno ze dostanu novu novu pracku,ake diteraz nic.Napsali mi ze 4.2 mi dorucia pracku.Ma. dukqz email.ktery mi zaslali.Kdy sa tam volala tak mi ze rekli ze je to omyl.Pracku jeste od svozu stwle nedali do servisu.Vsechno lzou.Kazdy operator Mama rekne neci jineho.
pracka gorenje6403/s
Chci novu prac, nebo spatky penize.Hlavne urgetne.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být dle zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Prodávající je současně povinen spotřebitele o vyřízení reklamace informovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.