Společnost


OBI Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58830Stížnost na ostrahu firmy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2022, před 3 lety

Jindrich Šmolik

Znění stížnosti

Po zaplacení mě a projetí kasi
mě jakýsi muž a žena vyzvali abych šel s nimi do kanceláře a dceru s vozíkem nechal venku.
Vstoupil sem dovnitř a byl obviněn s krádeže jakýchsi baterií.
Okamžitě jsem chtěl zavolat policii. Odmítli. Já jsem bohužel nechal svůj mobil v autě.
Načež se mě žena zeptala proč křicim.
Muž blokoval dveře.
Vyzval sem ho aby dveře pustil nebo jimi projdu i s ním.
Je mi jasné, že by mě pak obvinili z napadení.
Pro urychlení jsem ukázal kapsy. Když zjistili, že krom klíčů a peněženky nic
Jiného u sebe nemám tak se ani nenamahali omluvit. Venku sem našel brečicí dceru a dobře se bavící přihlížející.
Je tohle normální? Stalo se 6.7.22 v odpoledních hodinách.


Požadované řešení

Minimálně omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 11:37, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 16:29, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.