Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Po zaplacení mě a projetí kasi
mě jakýsi muž a žena vyzvali abych šel s nimi do kanceláře a dceru s vozíkem nechal venku.
Vstoupil sem dovnitř a byl obviněn s krádeže jakýchsi baterií.
Okamžitě jsem chtěl zavolat policii. Odmítli. Já jsem bohužel nechal svůj mobil v autě.
Načež se mě žena zeptala proč křicim.
Muž blokoval dveře.
Vyzval sem ho aby dveře pustil nebo jimi projdu i s ním.
Je mi jasné, že by mě pak obvinili z napadení.
Pro urychlení jsem ukázal kapsy. Když zjistili, že krom klíčů a peněženky nic
Jiného u sebe nemám tak se ani nenamahali omluvit. Venku sem našel brečicí dceru a dobře se bavící přihlížející.
Je tohle normální? Stalo se 6.7.22 v odpoledních hodinách.
Minimálně omluva
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.