Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve smlouvě mám zadáno že mám platit 289 kč
Ale stále mi po uhrazení posílají sms že chtějí doplatit více nebo mi odpojí služby.Tak jsem jim párkrát doplatil navíc co chtěli ale je to otravný a urážlivé.
Žádnou novou smlouvu ani telefonát jsem od nich nezaregistroval se změnou podmínek.
S žádnými podmínkami jsem nesouhlasil ani po telefonu natož v nové smlouvě.
Takže ani nevím jaké změny provedli. Jestli mi bezdůvodně navyšují částky jak chtějí a kdy chtějí,
nehledě na to co stojí ve smlouvě tak kde to jsme? Já od nich odstoupit kdy chci a bez dalších poplatků taky nemohu!
Poskytují internet,balíčky s televizními programy
Dodržení Smluvních podmínek. Nebo ukončení služby a bez podmínek ani jakékoli finanční kompenzace!
Přeplácím je skoro rok a neustále internet blbne.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den,
v příloze zasíláme vyjádření k řešenému případu.
S pozdravem a přáním příjemného dne.
Potůčková Kristýna
Katro Servis spol. s.r.o.
Já jsem uzavřel s Katro Service smlouvu za určitých podmínek a to byla služba i cena. Zřejmě problém s internetem co byl,konečně po roce asi vyřešily. Ale s navýšením ceny rozhodně nesouhlasím,vrátil jsem se k nim protože jsem se domníval že to bude za 200 KČ,nakonec řekli že to bude za 289 KČ. No už jsem to nechtěl dál řešit tak jsem to podepsal ale že mi to zase zvýší a bez smluvního dodatku. Za takových podmínek to už nechci,když si to za tejden zase můžou zvednout jak chtěj. Lituji jejich zákazníky kteří ani neví že platí víc a víc,.. a určitě jich je hodně. Trvám na tom co je ve smlouvě! Pokud jim nestačí 289 kč za internet který jim v jedné domácnosti platíme dvakrát,tak at mi to odpojí,raději budu platit jinde i třeba víc. Ale né dvakrát jedné firmě co si to ještě navyšuje,jde o princip. Děkuji za pochopení
Děkujeme stranám za součinnost.
Jestliže společnost spotřebitele informovala v zákonné 30denní lhůtě před účinností navýšení ceny (jak uvádí) a poučila jej o možnosti odstoupení, bude nejspíše navýšení ceny platné. Výjimkou by byla situace, kdy by byla uzavřena smlouva na dobu určitou s fixní cenou - to ze znění stížnosti však nevyplývá.
Jestliže spotřebitel již o služby nestojí, může smlouvu vypovědět. Po zaslání výpovědi zpravidla běží výpovědní doba, kdy si strany jsou stále povinny plnit to, co si slíbily. Spotřebitel by tedy musel po tuto dobu platit nadále za služby, které mu podnikatel je povinen poskytovat. Je však možné se nad rámec této zákonné úpravy dohodnout například na dřívějším ukončení (zkrácená/žádná výpovědní doba).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Dobrý den,
touto cestou ještě jednou děkujeme za možnost vyjádřit se k celému případu. S panem Strnadem jsme obratem po zjištění těchto skutečností komunikaci zahájili, jak již bylo zmíněno v předešlém vyjádření a celou záležitost jsme znovu vysvětlili a uvedli na pravou míru včetně smluvních parametrů a důvodů, proč jsme k těmto krokům přistoupili. Panu Strnadovi byla navrhnuta řada řešení, nyní je v jeho vůli, jak bude nadále postupovat.
S přátelským pozdravem.
Potůčková Kristýna
Katro Servis spol. s r.o.
Dobře za těchto podmínek s KATRO SERVIS chci rozvázat smlouvu o poskytování služeb.
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést, zda přistoupí na řešení požadované spotřebitelem, případně za jakých podmínek.
Dobrý den, spotřebitel má nárok na ukončení rámcové smlouvy na základě písemně doložené výpovědi. Lhůta pro ukončení činí 30 kalendářních dnů a počíná běžet následujícím dnem po obdržení tiskopisu. Panu Strnadovi jsme shrnutí navrhovaných řešení jak technické stránky domácí přípojky, tak možnost nastavení předplatného díky slevě odesílali formou emailu včetně postupu pro případné ukončení smlouvy . Další postup je nyní ve vůli zákazníka.
S pozdravem.
Potůčková Kristýna
Katro Servis spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.