Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58837Neukončení dodávání opakovacího balíčkuOmega3+vitamín a upomínka na857czk

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2022, před 3 lety

Marie Štěpaníková

Znění stížnosti

Dobrý den několikrát jsem zrušila objednávku a nikdo nerespektoval poslední 2 balíčky jsem posla zpět a přišla mi upomínka na 798 + 59 kč z prodlení.Pro mne nehoráznost zákaznický servis PO BOX 18 PRAHA 2 12000.tel.227191219 nereaguje a nezvedá tel. nevím co více dělat žádám o pomoc jsem v důchodu a nemám peněz na zbyt pro nějaké šmejdy co vydírají lidi a nic platit nebudu nic nemám zboží odeslané zpět odkut přišlo ani jsem ho nerozbalila. DATUM VYSTAVĚNÉ FAKTURY 2022-04-21Č.F.30022030 ČÍSLO PŘEDLATNÉHO 20005351 DATUM SPLANOSTI 2022-05-21 857CZK .zVAŽUJI TRESTNÉ OZNÁMENÍ PČR. DĚKUJI ZA POMOC ŠTĚPANÍKOVÁ


Produkt

OMEGA3+VITAMÍN


Požadované řešení

ZRUŠENÍ ZASÍLANÍ BALÍČKU OPAKOVANÝCH A VYŘEŠENÍ ZAPLACENÍZA NĚCO CO NECHCI A NEMÁM NEBOT BALÍČEK BYL ZASLÁN ZPĚT. ČISLO FAKTURY 30022030, ČÍSLO PŘEDPLAT.20005351,DATUM SPLAT.2022-05-21 CENA 857CZK


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 12:46, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 21:54, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.