Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera 6. července 2022 jsme s manželkou dorazili vlakem po 15. hodině na bookingem.com potvrzený pobyt v apartmánu Landhaus Florian v Rovensku pod Troskami. Pobyt měl trvat v intervalu 6. až 9. července 2022. Na místě jsme zjistili, že dům je zamčený, bez jakýchkoliv zvuků uvnitř, žádná auta neparkovala kolem. Obrátili jsem se na majitele paní Michaelu Čuprunovou na telefon 775 542 732 (číslo uvedeno na booking.com). Ani jednou nereagovala a telefon nezvedla. Na místě jsme vydrželi do 16:45, pak už nám jel vlak zpátky do Přerova. Dosud se telefonicky neozvala.
Landhaus Florian, Sýkořice 9, Rovensko pod Troskami 512 63 Česká republika, ČÍSLO REZERVACE 3626946316, příjezd středa 6. července 2022 15:00–22:00 odjezd sobota 9. července 2022 8:00–10:00
Požadujeme vrácení peněz zpátky na účet, odkud byla částka zaplacena, plus zaplacení částky za zbytečnou cestu tam i zpět do Přerova (činí 1.548 Kč).
Námi zaplacená částka za pobyt činila 4.507,27 Kč (zbytek platil booking.com), zaplaceno 26. května 2022.
Děkuji.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednanou službu, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.