Společnost


David Kužela

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5885Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2015, před 10 lety

Roman Havelka

Znění stížnosti

Dne 24.1.2015 jsem si objednal v eshopu toaletní vodu zn. Versace v hodnotě 885 kč vč. DPH. Doručení jsem si zvolil osobním odběrem na úložném místě, zaplacení na místě při odběru. Do dneška jsem zboží neobdržel. Po týdnu jsem psal email - došlo mi, že je nedoručen, nejspíše je zrušený. Dále jsem kontaktoval eshop telefonicky - s výsledkem, že telefon je vypnutý nebo zrušený. Dále jsem si našel, že pan Kužela, který provozuje tento eshop provozuje ještě jeden eshop a to parfémy-online.
Jde mi o to, že tím, že mi poslali z eshopu vyrozumějící email, jsem s nimi uzavřel smlouvu a teď bych ji rád vypověděl a nevím jak, když je nemohu ani kontaktovat. Mohu smlouvu vypovědět doporučeným dopisem na sídlo provozovny? Nerad bych platil po půl roce balíček, o který už nemám zájem.


Produkt

1x - Versace Pour Homme EDT - toaletní voda objem 100ml - 885 Kč


Požadované řešení

Chci buďto obdržet zboží v co nejkratší době a nebo smlouvu vypovědět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2015 14:15, před 10 lety

Dlužník, který svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku.

Pokud doba dodání nebyla sjednána (např. v potvrzení objednávky), může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Doporučujeme tedy zaslat prodávajícímu písemně s dodejkou určení dodatečné lhůty k plnění s oznámením, že po jejím uplynutí již lhůta nebude prodloužena. Pokud ani v této lhůtě nebude zboží dodáno, platí podle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že spotřebitel od smlouvy odstoupil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 14:46, před 9 lety

Pana Davida Kužela se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být ze strany podnikatele zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít.Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.