Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58860Zasílání nevyžádaného zboží CBD by Stander a Omega 3 STARTER 30

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2022, před 3 lety

Iva Brožová

Znění stížnosti

Při telefonickém hovoru 4.4.2022 mi paní tvrdila , že mají nový výrobek a že by chtěli s tím seznámit veřejnost a proto zasílají bezplatné vzorky produktu CBD a Omega 3 ,byla jsem několikrát ujištěna , že od smlouvy můžu odstoupit mimo jiné i posláním výpovědi na e-mail, nebo telefonem , který bude uveden v balíčku. Dne 13.4.2022 jsem odeslala SMS na mob. číslo, ze kterého mně přišla nabídka na bezplatné vzorky s tím, že jsem si to rozmyslela a žádné vzorky zdarma poslat nechci a rovněž nemám zájem to jednou měsíčně odebírat za peníze, považovala jsem to za uzavřenou záležitost.(Dala jsem jim to na vědomí po 9 dnech, což podle nich šlo ve lhůtě 14 dnů, tu SMS mám v mobilu uloženou).Dnes tj.7.7.2022 mně přišly balíčky se vzorky- téměř po 3 měsících a na dokladech bylo vystavení 23.6 a 24.6.2022, s tím, že další dodávka, samozřejmě již za peníze bude12.7.2022,pokud to nebude zrušeno. Ihned jsem volala na telefonní číslo uvedené na faktuře, ale nikdo to nebere ,a jak jsem zjistila, zde z jiných stížností, ani e-mailem to nejde, takže nelze s prodávajícím komunikovat. Je to nestoudné záměrné klamání odběratele a snaha zamezit vypovězení smlouvy. Jak jsem si zde přečetla na vašich stránkách, je nás podvedených mnoho a nikdo se s nimi nemůže domluvit, komunikace není možná. Prosím o radu, co s tím. Je to perfektně načasované, právě mám odjet na dovolenou a ne se zabývat podvodnou firmou,
která z nás dělá rukojmí a věří, že jim to projde. Myslela jsem, že v dnešní době se už nic takového neděje. Omyl-podvodníci jsou asi beztrestní. Prosím o pomoc I. Brožová


Produkt

CBD by Stander a OMEGA 3 STARTER 30


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a zrušení neoprávněných dodávek za peníze, když už jsem jim to dala na vědomí před třemi měsíci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2022 08:56, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 21:56, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.